آوانازنازیآوانازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

آوای خوش زندگی مامانی وبابایی

شروع اولین غذای کمکی

1390/5/14 12:57
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامان

دیروزیک اتفاق خوب افتاد که هرچیزی سعی کردم تو وبلاگت ثبت کنم نشد چون انگار سایت نی نی سایت قطع بود بخاطر همین الان برات مینویسم.

دیروز برای اولین بار شروع به دادن غذای کمکی کردم یعنی بهت حریره بادوم دادم.البته خاله جون به شما غذا میداد تا من بتونم اولین بار غذا خوردنت رو عکس بگیرم.

اینقدر با مزه میخوردی و با هر قاشقی که تو دهن کوچولوت میذاشتن ذوق میکردی وصدای اواو در میاوردی که همه خنده شون گرفته بود.

نمیدونی چقدر خوشحال بودم وچه احساس خوبی داشتم که نی نی نازم اینقدر بزرگ شده که میتونه کمکی بخوره وتا شب هر وقت یادم میومد خوشحال بودم وحالت هاتو تصور میکردم ولی بازم نمیتونم بگم که چه حسی داشتم.

همیشه برات دعا میکنم که سالم باشی وبتونی همه غذاهای خوشمزه رو بدون حساسیت نوش جان کنی،مامانی هم میخواد کلی مطلب در مورد غذاهای مفید مناسب سن شما پیدا کنه که هم تو دختر گلم انشاا... روز به روز رشدت بهتر بشه وهم هوش بالایی داشته باشی واز همه خاله جون هایی که در این مورد اطلاعاتی دارند هم کمک میخوام 

                                                اولین با غذاخوردن دختر گلی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نسترن
15 مرداد 90 15:09
سلام شیما جونم مبارکه. آفرین به دخمل گل که غذا می خوره
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
16 مرداد 90 11:12
سلام شیما جون.ماشاالله چه ناز میخوره خوشگل خاله. اسپند یادتون نره. شب قبل از خوابم اگه بتونین یه چند قاشقی به دخملمون بدین خوابش بهتر میشه. البته زیاده روی نکنه ها.