آوانازنازیآوانازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

آوای خوش زندگی مامانی وبابایی

صحبتهای خاله جون باآوا نازی

1390/5/20 11:59
254 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام عزیز خاله امروز من میخوام خاطره برات بگم

بعد ٦سال اومدی تو جمع ما وخونه رو روشن تر کردی وهمه دوست دارن وبرات هم ارزوی سلامتی دارم.

دوست دارم برات غذای کمکی درست کنم و وقتی هم تونستی خوب حرف بزنی بیای دم خونه مون بگی خاله جون امروز غذای مامانم مورد علاقه من نیست من مهمون کوچولوی شمام بعد میای تو با بچه ها میشینی سر سفره منم از غذا خوردن شما لذت میبرم .وقتی هم اذیت وشلوغ کاری کردین سه تایی تون رو میفرستم پایین،خوبه جیگر؟

جیگر خاله،دختر خاله ها وپسر خاله شو خیلی دوست داره برای همین دوست داره همیشه با اونها باشه اونها هم خیلی شما رو دوست دارن ،اسکوریه خالهماچ

niniweblog.com

niniweblog.com

سماوسناومحمد که دارن تورو بالا میندازن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)