آوانازنازیآوانازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

آوای خوش زندگی مامانی وبابایی

سفر برم یا نه

1391/3/27 17:22
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز میخوام با چند تا از مامانی های مهربون مشورت کنم.

مشورت درباره چی؟الان میگم.

عزیز مامان،مامانی مدتیه که مسافرت نتونسته بره وبا توجه به شرایط سختی که داشته(فوت مامان بزرگی و دایی جواد جون)از نظر روحی خیلی خیلی خسته شده وبابایی هم نمیتونه بخاطر مشغله کاریش مامانو ببره مسافرت ولی بابا بزرگی به مامانی وخاله جون گفته ما رو سفر میبره ولی مسآله مهم شمایی که چون سفر خارج از کشوره مامانی میترسه ببردت.میترسم خدایی نکرده تو کشور غریب مریض بشی یا هزار مورد دیگه که چون بابایی هم همراهمون نیست خیلی خیلی میترسم.حالا نمیدونم چکار کنم ؟بابایی گفته نگه میدارت ولی تا بحال یک روز هم تورو تنها نگه نداشته چه برسه به شش روز.تازه صبحها هم باید بره اداره که باید تورو پیش کسی بذاره(که فکر نمیکنم مامان بابایی نگهت داره)البته از این٦ روز ٢روزش تعطیله که بابایی خودش خونه هست.

ایا با توجه به شرایطی که گفتم بنظرتون صلاح هست مسافرت برم؟خواهش میکنم راهنماییم کنید که برم یا نرم یا اگه رفتم با تمام مشکلاتی که بردنت داره ببرمت.

باور کن که اگه شرایط روحی خوبی داشتم صبر میکردم که بزرگتر بشی بعد میرفتم ولی بازم راهنمایی میخوام .

                       کمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)