آوانازنازیآوانازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

آوای خوش زندگی مامانی وبابایی

بدون عنوان

1392/7/27 17:05
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلیه مامان

ببخش که خیلی وقته برات چیزی ننوشتم

ولی خب چکار کنم خودت نمیذاری پس در اینده ازم ایراد نگیری که چرا برام کم نوشتینیشخند

خیلی خیلی عسل وشلوغ شدی

منو بابایی برات غش وضعف میکنیم

کارهای بانمکی انجام میدی وکلمه های قلمبه سلمبه ای میگی

خیلی هم به لباس وکفش علاقه داری ومامان از دست تو نمیتونه یک تیکه برای خودش بخره وتا میبینی من خرید میکنم زود میگی مامان برای منه

وقتی میگم نه ومیبینی برات بزرگه زود میگی مامانی بزرگ که شدم برای منم بخر ومامان هم بجز چشم بهت چیزی نمیتونه بگه

چند روز پیش هم بابابزرگی جون یک جفت کفش ساق دار برات خرید که روش نوشته اپل

هرجا میرسی از ذوقت کفشاتو نشون میدی ومیگی اپله

نمیدونم از کی شنیدی که مارکش اپلهسوال

خلاصه قربون اون قد وهیکلت بشم که خیلی برای همه مخصوصا بابابزرگی عزیزی وبابابزرگ جون یک عکس که ازت بخاطر تعویض دفترچه بیمه توی عکاسی گرفتیم روازمون گرفته ومیگه سرکار وقتی خسته میشم عکس آوا رو درمیارم وبهش نگاه میکنم وخستگی ازتنم در میره ودوباره مشغول کار میشم

عکستو به همه ی همکاراش هم نشون داده

الهی قربون بابابزرگی بشم که میگفت همکارام گفتن چقدر چشمهای آوا شبیه دایی جواد خدابیامرزه

انشاا...خدا همه  مون روبیامرزه اونهارو هم بیامرزه

بعضی وقتا بهت حسودی میکنم که بابابزرگ جون تورو اینقدر دوست داره

حواست باشه که مامان رو باباش خیلی حساسه هااااااااااااااا

یک وقتی فکر گرفتن جای مامان رو نکنی که هیچی

الهی فدات بشم شوخی کردم عزیز مامان

انشاا...سر یک فرصت مناسب عکسایی که تو این مدت ازت گرفتم رو تو وبلاگت میذارم

پس تا نوشتنی مجدد فعلا خدانگهدارقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)