آوانازنازیآوانازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

آوای خوش زندگی مامانی وبابایی

خدا جون حافظ نی نی هاست

1390/5/7 9:37
230 بازدید
اشتراک گذاری

 وسلام جیجر مامان

قربون شکل ماه دخترم بشم که چن روزه شلوغ کاری هاش به حد اعلی رسیده الان که دارم برات مینویسم اینقدر زدی رو کامپیوتر مامانی که مجبور شدم بغلت کنم وبا این وضعیت که داری به همه جا دست میزنی برات بنویسم.

نفس مامان میدونی برای چی موضوع این پستت رو گذاشتم خداجون حافظ نی نی هاست؟الان بران تعریف  میکنم.

چند روز پیش با بابایی رفتیم بیرون برای خرید یک سری وسایلی که برای خونه لازم بود.شمارو هم گذاشتیم تو کالسکه ت وراهی شدیم.دم یکی از مغازه ها بابایی رفت خریدکنه ومن شما بیرون مغازه منتظر بابایی موندیم.در یک لحظه حواسم پرت خرید بابایی شد که شنیدم یکی با شتاب وعجله پشت سر هم میگه خانم مواظب باشید خانم مواظب باشید.وقتی برگشتم دیدم از سوراخ جا پای کالسکه سرتون بردی بیرون و  داری به زور سرتو میکشی پایین که چرخ کالسکه تو بگیری.خدا جون واقعا رحم کرد که اگه چسب جلوی کاسکه باز میشد با سر خورده بودی زمین و... .عزیز دلم وقتی اون صحنه یادم میاد مو به تنم سیخ میشه وبا خودم میگم اگه خدایی نکرده با سر میافتادی من چه کار میکردم.بازم خدارو شکر.هزاران مرتبه شکر.

واقعا حالا میفهمم که همیشه بابا بزرگی میگفت بچه ها اسون بزرگ نمیشن وتا بزرگ بشن پدر ومادرشونو پیر میکنن یعنی چی. البته فکر می کنم این تازه اول شلوغ  کاری هاته و مامانی وبابایی باید خیلی خیلی مواظبت باشن تا شما انشاا... بزرگ تر وعاقلتر بشی وکارای خطر ناک واز کارای بی خطر تشخیص بدی.

امیدوارم خدا جون همیشه پشت وپناه تو دختر گلم باشه.

حالا دیگه برم که از بس گریه کردی و اذیت کردی،مامانی رو کشتیماچقلب هزارتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
7 مرداد 90 14:39
سلام شیما جون. شما هم خطر بزرگی رو از سر گذروندی. بچه ها همینن . فقط کافیه به اندازه ی یه چشم به هم زدن ازشون غافل بشیم . آوا جونو عقیقه کردین؟ عقیقه کردنم یکی از راه های حفظ بچه هاست. انشاالله همیشه سلامت باشین.