آوانازنازیآوانازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

آوای خوش زندگی مامانی وبابایی

نی نی شیطونه

1390/6/29 13:26
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

ببخشید چند وقته خاطرات روزانه شما گلم رو ثبت نمیکنم اخه چکار کنم تقصیر خودته هم خیلی شلوغ کاری هم مامانی.اصلا دوست نداری از پیشت تکون بخورم و دوست داری همش باهات بازی کنم.

niniweblog.com

تازه تا میرم کارای خونه رو انجام بدم وحواسم پرت میشه کارای خطرناک میکنی.

niniweblog.com

البته بعضی از کاراتم خنده داره مثلا هفته پیش یک روز صبح که از خواب بیدار شدی تا دیدی من خوابم از فرصت استفاده کرده بودی و رفته بودی سر قوطی شیر خشکت ودر شو نمیدونم چه جوری باز کرده بودی ویک عالمه شو ریخته بودی رو فرش و داشتی مشت مشت شیر میخوردی،باور کن همینکه سرمو بلند کردم واین صحنه رو دیدم برق از سرم پرید،نمیدونستم گریه کنم یا به صورت ودهن پر از شیر خشکت بخندم

تازه این یکی از وروجک بازی هاته.حالا به مامانی حق میدی که نتونه برات بنویسه.البته تصمیم دارم در یک فرصت مناسب عکسایی که از شلوغ کاری هات گرفتم رو تو وبلاگت بزارم.پس تا پست بعدی فعلا خدا نگهدار دردونه لوس مامان وبابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نوشین
21 آبان 90 3:57
سلام شیما جون چرا دیگه بروز نمیکنی خوبی اوا کوچولو چطوره
مبین فرفری
20 بهمن 90 1:25
سلام عزیزم تولدت مبارک
مامان رها
20 بهمن 90 10:01
سلام عزیز خاله تولدت مبارک شیطونک تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن که 100 سال زنده باشی به ما هم سر بزن خوشحال میشیم