آوانازنازیآوانازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

آوای خوش زندگی مامانی وبابایی

چهاردست وپاکردنت مبارک

1390/6/19 0:22
259 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام نفس مامان چطوری؟امیدوارم الان که داری این مطلبو میخونی شاد وسر حال باشی.

niniweblog.com

الان که برات دارم مینویسم سرکار خانم بعد یک روزشلوغ کاری بسیار بسیار زیاد

niniweblog.com

niniweblog.com

بلاخره لالا کردی من تونستم یکم به کارایی که دوست دارم برسم

niniweblog.com

تازه عزیز دلم از امروز شروع به چهار دست وپا کردن هم کردی که دیگه هیچی........

دیروز تا یک دقیقه رفتم تو اشپز خونه دیدم رفتی سر میز تلویزیون و وسایلی رو که دستت رسیده چپه کردی ودستتو گرفتی از میز که بلند بشی

پیرشی انشاا...که اینقدر مامانو اذیت میکنی

دوستت دارم خیلی زیادناز دونه ی مامان وبابا 

راستی مامان جونای با تجربه کمکم کنید. نی نی من خیلی خوابش سبکه و کم خوابه نمیدونم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)