آوانازنازیآوانازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

آوای خوش زندگی مامانی وبابایی

دندون کرسی های اوا

1391/4/6 0:50
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

دندون کرسی هات مبارک.

البته ناگفته نماند یکمی نق نقو شدی واوضاع شکمت هم خوب نیست ولی وقتی میبینم داری دندون در میاری احساس میکنم کم کم دخترم داره بزرگتر میشه.

این چند روز که داری دندون در میاری ونق میزنی فقط وقتی سما وسنا ودادپیشتن یکم بهتری.البته ناگفته نماند که بعد از یکم بازی با سنا جون یکجورایی میزنین به تیپ وتار هم ولی رابطه ت  با سما ودادا بیسته بیسته.

                                                                  رابطه اوا با دادا:

niniweblog.com

این عکس زیر هم مثل رابطه ت با سما هست

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
6 تیر 91 1:14
مبارکه خانمی ایشالا به سلامتی.... عزیز من تاحالا وبلاگ شما رو با یه وبلاگ دیگه اشتباه میگرفتم چندبارم رمزو فرستادم به اون وب.بی انصاف نکرد بهم بگه اشتباه گرفتم. خصوصی رمزو براتون میذارم.بوس
نسترن(یک عاشقانه آرام)
6 تیر 91 12:24
رمزو براتون خصوصی گذاشتم.دیدینش؟
سها
6 تیر 91 13:33
سلام مامانی مرسی اومدی پیشم عزیزم اما آدرس وب سایت نداده بودی مامانی از تو وب شانون جون پیدات کردم ایشالله روزهای رزیمی خوبی در کنار هم داشته باشیم مامانی نی نی بماچ
نسترن(یک عاشقانه آرام)
6 تیر 91 13:53
مرسی خانمی خیلی لطف دارین به من..خوبی و محبت از خودتونه..منم خیلی خوشحالم که باهاتون آشنا شدم و افتخار دوستی باهاتونو دارم آوا رو ببوسین خیلی
مامان خانوم
6 تیر 91 20:51
سلام با کمی زحمت پیداتون کردم .ادرس را اشتباه نوشته بودید .خوشحالم با شما اشنا شدم .امیدوارم که در رژیم گرفتن موفق باشید .امیدوارم خیر کوچولوتون را ببینید . با کال افتخار وبلاگتون را لینک کردم تا در جمع دوستانم باشید . خوش امدید.
چاق خوشرو
6 تیر 91 23:30
سلام به روی ماهت عزیز دلممممممم خیلی خیلی خوش اومدی ممنونم عزیز دلم از تشویق هات والا گلم منهم هیچ مشوقی توی خونه ندارم اما با خودم گفتم یک بار برای همیشه ! تو این مدت هم خیلی سختی کشیدم و واقعا نه گفتن به خوراکی ها سخته اما باید مدام به خودت بگی که ارزششو داره و بگی این خوراکی ها همیشه هست . من رژیم سختی رو انتخاب کردم اما تا الان به لطف خدا موفق شدم کلی هم مهمونی و جشن تو این مدت داشتیم واقعا رعایت کردن رو مشکل میکرد اما غیر ممکن نبود برای همین هم عزیز دلم شما هم میتونی مطمئن باش و منم هر کاری و کمکی از دستم بر بیاد دریغ ندارم روی ماهت رو می بوسم