آوانازنازیآوانازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

آوای خوش زندگی مامانی وبابایی

عیدت مبارک عزیزم

1391/5/30 8:30
187 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام میوه دل مامانی

عید فطرت مبارک عزیزم

ببخشید که دیروز نتونستم بیام وعید رو بهت تبریک بگم چون دیروز تب داشتی وبهونه گیری میکردی.

niniweblog.com

niniweblog.com

عزیزدلم واقعا حالا میفهمم که بچه بزرگ کردن چقدر مشکله ومسوولیت داره.

مامان بزرگی که زنده نیست که بخاطر زحماتش ازش تشکر کنم ولی از دیروز چپ میرم راست میرم دست نازه بابابزرگی رو میبوسم.الهی فداش بشم که پاکی ومهربونی تو چهره ش فراوونه.

عزیز دلم اینو بدون که نگاه به چهره پدر ومادر با مهربونی عبادته

منم از نگاه به چهره بابا بزرگی خیلی لذت میبرم.بارها شده که مدتی تو چهره ش مات موندم.

همش فکر میکنم چهره ش یک چهره ی بهشتیه.

الهی قربون بابابزرگی بشم که اینقدر سختی کشیده.از یک طرف فوت مامان بزرگی واز طرف دیگه فوت دایی جواد به فاصله ٤سال

الهی فدای دل پر غمت بشم بابای مهربونم.

 

عزیز دلم میخوام بهت بگم که من وبابایی هیچ انتظاری ازت نداریم فقط موقع پیری(اگه به اون سن رسیدیم) مشکلات زندگی باعث نشه که مارو فراموش کنی ووقتی هم که از این دنیا رفتیم حداقل با یک فاتحه روح مارو شاد کن ودختر خوب ومومنی باش که هرکسی دیدت بگه خدا پدرومادرتو بیامرزه که همچی دختری تربیت کردن وتو کارای خیر پیش قدم باش تاخیرش به ماهم برسه.همینو بس

فکر کنم دیگه خیلی وصیت کرد بسه دیگه.

میدونم دختر خوب وباوفایی هستی ومنم  فدای مهربونیات میشمماچ

بیش از اون حدی که فکر کنی برامون عزیزی

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نسترن
30 مرداد 91 11:21
خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم