آوانازنازیآوانازنازی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

آوای خوش زندگی مامانی وبابایی

بدون عنوان

1391/6/10 1:48
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز مامان

الهی قربون شکل ماهت بشم که ماشاا... روز به روز داری شیرین تر میشی

چند روزی هم هست که به خاله میگی مامان.

هر چی بهت میگم بگو خاله،میگی مامان

همین که صدای خاله جونو میشنوی یا میبینیش زودی میگی مامان

داره حسودیم میشه هههههههههههها

شوخی کردم.اشکالی ندارهنیشخند

یک مدتیه فکرم مشغوله اینه که چکار کنم که هم روزای متنوع وپر باری داشته باشی وهم رژِیم غذاییت طوری باشه که تموم مواد غذایی مورد نیاز بدنت بهت برسه.

همش فکر میکنم اون طور که باید بهت نمیرسم وباهات بازی نمیکنم

دوست دارم دختری تربیت کنم سالم وباهوش

البته به قول خاله جون بچه باید تو وجودش استعداد باشه ولی بازم فکر میکنم محیط هم خیلی تاثیر داره

انشاا... وقت شد میرم تو سایتای مختلف ببینم چکار میتونم بکنم

از دوستان عزیز هم میخوام که اگه سایتی میشناسن بهم معرفی کنن یا هر راهنمایی که مثبت هستش رو برام بنویسن.ممنون از همه تون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
10 شهریور 91 20:59
مطمئنم دختر سالمو باهوش و خانومی ترتبیت میکنید عین مامانششششش